Haltian on Amazonin AWS Advanced Technology Partner

Julkaisuvapaa välittömästi

Haltian saavutti Amazonin korkeimman AWS Advanced Technology Partner -akkreditoinnin IoT-ratkaisuille

Kansainvälinen tuotekehitys- ja IoT-alustapalvelujen tarjoaja Haltian on ensimmäisten suomalaisten joukossa saavuttanut Amazonin korkeimman AWS Advanced Technology Partner -tason AWS Partnership Network -kumppanuusverkostossa. Haltian, joka on ollut jo pitkään AWS IoT Hardware Partner -laitekumppani, voi nyt tarjota IoT-asiakkailleen kehittyneimpiä pilvi- ja kyberturvallisuusteknologioita sekä syvällistä osaamista ja nopeamman tuen kaikkein vaativimpiinkin teknologiahaasteisiin.

Oulu, Suomi, 27.3.2019: Innovatiivinen tuotekehitys- ja teollisen internetin yritys Haltian Oy tiedotti tänään, että on saanut nimityksen Advanced Technology Partner -teknologiakumppaniksi Amazon Web Servicesin (AWS) Partner Network -kumppanuusverkostossa (APN). Haltian liittyi AWS IoT Hardware Partnership -laitekumppanuusohjelmaan vuonna 2018. Akkreditointi korkeimmalle APN-tasolle on todistus Haltianin pitkäaikaisesta syventymisestä AWS-osaamisen kehittämiseen sekä siitä, kuinka se on rakentanut globaalin Thingsee IoT-alustansa hyödyntäen AWS-teknologioita.

Päästäkseen Advanced Technology Partner -kumppaniksi Haltianin oli todennettava asiantuntemuksensa teknisellä validoinnilla, tarjoamalla teollisen internetin Thingsee-ratkaisun yleisesti saataville AWS:ssä, hankkimalla kuusi referenssiasiakasta ja kuukausilaskutuksen AWS:ssä sekä nimittämällä organisaatiostaan AWS-tiimin ja kumppanuuspäällikön.

”AWS Advanced Technology Partnership -teknologiakumppanuuden myötä Haltian pääsee nyt ensimmäisten joukossa hyödyntämään uusimpia pilviteknologioita, minkä ansiosta voimme toimittaa Thingsee-asiakkaillemme parempia IoT-ratkaisuja. AWS:n ja käytettävissämme olevan maailman parhaan teknologiaosaamisen myötä pystymme ratkaisemaan vaativia teknologia- ja kyberturvallisuushaasteita nopeammin sekä optimoimaan paremmin Thingsee-asiakkaille koituvat kokonaiskustannukset”, toteaa Haltianin Chief Software Architect ja perustaja Teemu Vaattovaara.

Hän jatkaa: ”Kehitämme edelleen teollisen internetin Thingsee-alustaa hyödyntäen kehittyneimpiä pilviteknologioita asiakkaidemme hyödyksi.” Haltianille AWS Advanced Technology -kumppanuus on vasta alkua. ”Tavoitteenamme on syventää AWS-yhteistyötä ja laajentaa IoT-osaamistamme”, Vaattovaara kertoo lopuksi.

Thingsee IoT-alusta AWS:ssä

Thingsee on IoT-kokonaisratkaisu. Thingsee-alustalle IoT-liiketoimintaansa rakentaville yrityksille tämä merkitsee sitä, että ne saavat Haltianilta tilaustyönä tehtyjä IoT-laitteita, täydellisen pilvipalvelun laitehallintaan sekä kokonaisvaltaisen räätälöintipalvelun optimaalisen liiketoimintamahdollisuuden saavuttamiseksi. AWS:n ansiosta Thingsee-alustan käyttöönotto ja hallinta on yrityksille helpompaa, ja sillä taataan alustan yhteensopivuus Microsoft Azure-, Google Cloud-, IBM Cloud- ja useiden muiden ekosysteemien kanssa.

Tutustu Haltian profiiliin AWS Partnership Network -kumppanuusverkoston sivulla.

LOPPU

Lisätietoa:

Ville Ylläsjärvi, Markkinointijohtaja, Perustajajäsen, Haltian oy, puh. +358504869981, ville.yllasjarvi@haltian.com

Haltian on tarjonnut laitevalmistajille maailmanluokan tuotekehitys- ja suunnittelupalveluja vuodesta 2012. Haltianin osaaminen huipputeknologian suunnittelussa mahdollistaa yhä pienempien ja älykkäämpien tuotteiden tuomisen kansainvälisille markkinoille. Haltianin kehittämä, todistetusti toimiva IoT-teknologia-alusta Thingsee nopeuttaa laajoja IoT-käyttöönottoja. Vuonna 2018 johtava tutkimusyhtiö Gartner myönsi Haltianille Cool Vendor -tunnustuksen sen toimittamista IoT-palveluista. Haltian on taustatekijänä monissa kansainvälisissä signature-tuotteissa, joista yksi on Oura-älysormus. Haltianin Specim IQ -hyperspektrikuvauslaitteelle toteutettu suunnitteluratkaisu voitti vuonna 2018 arvostetun Red Dot Design Award -palkinnon. Lisätietoja: https://www.haltian.com ja https://www.thingsee.com